Art - Τέχνη / Μουσικές προτάσεις / Σινεμά ο Παράδεισος / Χριστόφορος Παπακαλιάτης - Christoforos Papakaliatis / Quentin Tarantino / Robert Rodriguez

Τα 20 πιο αγαπημένα μου Soundtrack


Η σειρά που θα τα απαριθμήσω είναι εντελώς τυχαία!

1.  Great expectations – The Score

2.  Great expectations – The Album

Μπορεί και τα δύο Soundtrack να προέρχονται από την ίδια ταινία όμως το άρωμα αλλάζει. Θυμάμαι τότε, μιας και οι Μεγάλες Προσδοκίες ήταν από τις πολύ αγαπημένες μου, έψαχνα απεγνωσμένα το The Score γιατί δεν μπορούσα να το βρω πουθενά. Το πρώτο άλμπουμ περιείχε περισσότερο τα ορχηστρικά κομμάτια της ταινίας και το δεύτερο περισσότερο τα τραγούδια με στίχους. Το Soundtrack των Μεγάλων Προσδοκιών έχει χαρακτηριστεί από τα καλύτερα Soundrack των τελευταίων εποχών. Με μουσικές γραμμένες από Patrick Doyle, Tori Amos, Pulp, Iggy Pop και πολλούς άλλους γνωστούς καλλιτέχνες.

Ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του The Score είναι το Kissing in the Rain…..


Κι ένα από τα πιο γνωστά του δεύτερου άλμπουμ


3.  El Mariachi

4.  Desperado

5.  Once upon a time in Mexico

Πρόκειται φυσικά για την Τριλογία του Robert Rodriguez, του πολυαγαπημένου μου, που με τις μουσικές αυτές σε ταξιδεύουν στους δρόμους του Μεξικού.

Τρία πολύ αγαπημένα μου

El Mariachi Theme

Once upon a time in Mexico – Sad theme

Siente mi amor  – Salma Hayek

Και σταματάω εδώ γιατί θα ανεβάσω όλα τα τραγούδια κι από τους τρεις δίσκους!

6.  Hable Con Ella (Μίλα της)

Η ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ που δεν θα μας αφήσει ξεφύγουμε και πολύ από το μουσικό ύφος των παραπάνω κομματιών.

Σούπερ αγαπημένο Bau – Raquel

7.  Kill Bill Vol. 1

8.  Kill Bill Vol.2

Τώρα εδώ πραγματικά ποιο να πρωτοδιαλέξω. Πολύ αγαπημένα Soundtrack και τα δύο.

The Lonely Shepherd – Gheorghe Zamfir

Και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην προσθέσω και το παραδοσιακό Μεξικάνικο κομμάτι Malaguena Salerosa, διασκευασμένο από τον αγαπημένο μου, ναι θα το αναφέρω συνεχώς, Robert Rodriguez για τις ανάγκες της ταινίας Kill Bill 2. Και που επίσης από αυτό το τραγούδι έχει βαφτιστεί αυτό εδώ το μπλογκ.

9.  Pulp Fiction

Θα παραμείνω σε Tarantino και αναρωτιέμαι και ποιος δεν ξέρει το κομμάτι από το δίσκο αυτό, το γνωστό σε όλους μας Μυσιρλού. Φυσικά υπάρχει και το Girl you will be a woman soon από Urge Overkill, που είμαι σίγουρη πως το αγαπάτε οι περισσότεροι. Εγώ όμως θα ανεβάσω κάποιο άλλο που λατρεύω να το ακούω ειδικά όταν οδηγάω με το αυτοκίνητο.

10.  Reservoir Dogs

Εντάξει υπόσχομαι, τελευταίο από Tarantino.

11.  Amelie

Δεν χρειάζονται συστάσεις. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να είδε αυτήν την ταινία και να μην λάτρεψε την μουσική της. Την ακούς και πετάς σε παραμύθια που διάβαζες μικρός. Παραμυθένια μουσική.

12.  Damage

Ταινία με Jeremy Irons και Juliette Binoche και μουσική από τον φοβερό Zbegniew Preisner.

Μερικοί θα το θυμάστε και από το σίριαλ κλείσε τα μάτια.

13.  Requiem for a dream

Νομίζω κι εδώ οι συστάσεις είναι περιττές. Σκηνοθεσία Darren Aronofsky.

14.  Moulin Rouge

Όχι απλά μου αρέσει αυτό το κομμάτι όχι απλά μου αρέσει αυτή σκηνή αλλά όταν το ακούσω-δω μία φορά δεν μου είναι αρκετή.  Κι αυτή η φωνή του Ewan McGregor την ακούς και σε ανατριχιάζει. (Επιφυλάσσομαι για μελλοντικό ποστ και ανάλυση της εν λόγω σκηνής).

15.  In the mood for love

Σκηνοθεσία Kar Wai Wong

16.  2046

Το 2046 είναι η συνέχεια του In the mood for Love και σκηνοθετεί και πάλι Kar Wai Wong.

Τρία πολύ ξεχωριστά κομμάτια από την ταινία. Ειδικά το πρώτο το λατρεύω.

17.  A bittersweet life

Σε σκηνοθεσία Kim Ji-woon.

18.  La vita e bella

Roberto Bennini. No comments.

19. Scent of a woman

Ένα από τα πιο γνωστά τάνγκο που έχουν ακουστεί σε ταινία.

20.  Romeo and Juliet

I love that movie.

“Cupid he rules us all…”

9 thoughts on “Τα 20 πιο αγαπημένα μου Soundtrack

  1. Ωραία λίστα!Τις ασιάτικες δεν σου τις είχα😛
    Η κινηματογραφική μουσική επένδυση ειναι απο τις ελάχιστες επιλογές που έχει πλέον ενας συνθέτης να προβάλλει το έργο του.Αυτό, μαζι με το γούστο των σκηνοθετών, μας έχουν δώσει πολλά εξαιρετικά σάουντρακς.
    Το Django έχει πολυ καλό απο ότι ακούω.Επίσης δοκίμασε το Kraked Unit απο την γαλλική Poupées Russes ή γενικότερα το Eternal sunshine of the spotless mind.Αν έχεις δει και τις ταινίες βοηθάει.
    cheers!

  2. Το Django το είδα πριν λίγες μέρες, πράγματι ωραία μουσική. Τις άλλες δύο παίζει να μην τις έχω δει. Αν και στην δεύτερη που λες δεν έπαιζε το κομμάτι: “Change your heart, look around you…” ?

    Κι όμως τελικά οι Ασιάτικες μαζεύουν από τις καλύτερες μουσικές.

    Πολλές σκηνές χωρίς την μουσική υπόκρουση που τις συνοδεύει από πίσω θα χάνανε τουλάχιστον την μισή αξία τους.

  3. Το είδες κουφαλίτσα ε?Τι πριν λίγες μέρες!Πριν λίγες μέρες βγήκε!Με τον Κουέντιν στην πρεμιέρα το είδες?
    Καλές ταινίες και οι δύο.Το λένε ”everybody’s gotta learn sometimes” απο τον Beck και ώ ναι αυτή ειναι.

    Εκτος από την μουσική ειναί και πολύ ιδιαίτερες ταινίες οι ασιάτικες.

    Ειδικά μερικές σκηνές οπως αυτές στο ”In the mood..” δεν έχει νόημα να τις φαντάζεσαι καν χώρις την μουσική τους.
    Αντίθετα μπόρεις άνετα να ακούσεις την μουσικη χώρις την σκηνή και είτε να σου ερθουν οι εικονες της απο μόνες τους είτε να την εμποτίσεις εσύ με δικές σου.
    Δείχνει την υπερωχή της μούσικης απεναντι στην εικόνα.

  4. @kaneis

    Αφού ξέρεις, με τον Κουέντιν… κολλητοί..

    Πραγματικά, ειδικά στο In The Mood For Love, κάποιες σκηνές είναι σχεδόν βίντεο κλιπ, δεν αξίζουν χωρίς την μουσική.

    Το In The Mood For Love, ξέρεις υπάρχει και στην δισκοθήκη μου…….

  5. Τα φιλιά μου να του δίνεις γιατί εγω τον έχω γράψει τελευταία.

    Δεν ξέρω για τι να εντυπωσιαστώ περισσότερο.Που το έχεις στην δισκοθήκη σου ή που έχεις δισκοθήκη?Νομιζα ότι ημουν ο τελευταίος.Να μου το δανίσεις.

    By the way ωραίες αλλαγές έκανες στο μπλογκ, με καλύτερη φυσικά την φάτσα σου.😛

  6. Α ναι, γι’αυτό δεν μου είπε κάτι για σένα. Θα είναι τσαντισμένος.

    Το cd αυτό το είχα αγοράσει και είμασταν παρέα τότε… Δεν υπήρχανε Youtube και τέτοια😛

    Α, σ’αρέσει; Άλλαξε τελείως δεν μπορείς να πεις. Είναι που ‘μεγάλωσε’… Εσύ το ξέρεις από κούνια.

  7. Θα του περάσει.Ειμαι αξιαγάπητος και δεν μου κρατάει κακία.

    Πλάκα κάνεις!Σε εκείνο το cd ήταν το In the mood for love?Τοτε δεν το ήξερα (spot the irony)!Εχω και εγώ ένα cd απο εκείνη την μέρα.

    Το ξέρω απο κούνια όντως.Μέχρι και μια μετενσάρκωση του είδα😀 .Εχουμε δεθεί συναισθηματικά πια με το μπλογκ σου.

  8. Και κάπου εδώ αρχίζω και σε χάνω.

    Τι σποτ δε άρονι. Τότε όντως δεν το ήξερες. Πάλι καλά που είχες κι εμένα να σε επιμορφώνω. Ποιο λες; Ramones?

    Ποια μετενσάρκωση πάλι;

  9. χαχαχα.Και πολυ άντεξες!

    Ναι τους Ramones λέω.
    Στην μετενσάρκωση απο μπλογκσποτ σε γουορντπρες αναφέρομαι.

    Ευχαριστώ για την επιμόρφωση.
    Αν ενδιαφέρεσαι σε οποιοδήποτε πέδιο γνώσης προσφέρω τα φώτα μου.

Share your comment :)

