μονολογώ / Photos-Videos / Travelling

Mini trip to England!


Φίλοι και φίλες τι κάνουμε; Πως πάμε;

Σαββατόβραδο σήμερα και παρόλα αυτά έμεινα μέσα σήμερα. Προτίμησα το δροσιστικό μπαλκονάκι μου βλέποντας μέχρι και το τελευταίο επεισόδιο της αγαπημένης μου σειράς. Και όπως συμβαίνει με τις περισσότερες σειρές και ταινίες γενικότερα έχουμε happy end . Κι εγώ πιστεύω στα happy endings, I’m a believer! Εν πάσει περιπτώσει, μου άφησε ένα αισιόδοξο χαμόγελο πάνω στην μούρη μου.

Δεν αποφάσισα όμως να σας τα πρήξω με το σίριαλ και με το τι έγινε, αποφάσισα να σας τα πρήξω με το ταξιδάκι που έκανα πριν λίγο καιρό Αγγλία για ένα συνέδριο του πανεπιστημίου μου και αν εξαιρέσει κανείς την μίνι Οδύσσεια που πέρασα στην επιστροφή του ταξιδιού, πέρασα πολύ ωραία, γνώρισα πολύ κόσμο και το κατευχαριστήθηκα!

Παρόλο που με το που έλαβα email για το συνέδριο, έστειλα αμέσως την αίτηση μου και έγινα δεκτή, μετά όσο περνούσαν οι μέρες άρχισα να έχω δεύτερες και τρίτες σκέψεις και σχεδόν έλεγα πως δεν θα πάω. Έλα μου όμως που μία μέρα πριν πήρα την απόφαση έβγαλα εισιτήρια, και έγινα Λούης!

Θα μου πεις καλοκαιριάτικα Αγγλία; Κι όμως έφυγα από την ηλιόλουστη Κρήτη πήγα Αγγλία και βρέθηκα με συννεφιά, βροχή και αέρα Ιούνιο μήνα!

Χαίρομαι κάθε φορά που είμαι αυθόρμητη, έχει πλάκα! Βέβαια, αυθόρμητη δεν είμαι μόνο για να πάω ταξίδια αλλά και για να τα ακυρώσω…! Ναι, ναι… το έχω κάνει κι αυτό. Έχω ακυρώσει ταξίδι μία μέρα πριν. Αυτή είμαι, τι να κάνουμε τώρα!

Luton, Open University, Milton Keynes

This slideshow requires JavaScript.

Κι όμως θέλω πάλι ταξιδάκι…! :)))

4 thoughts on “Mini trip to England!

  1. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και ξεκουράστηκες, αν και ζηλεύω λίγο να σου πω την αλήθεια, γιατί εγώ φέτος δεν προβλέπεται να πάω πουθενά.
    Πάντως σε ευχαριστούμε για τις πανέμορφες εικόνες που μας μεταφέρουν και εμάς εκεί!Να έχεις ένα υπέροχο ξημέρωμα. Σε φιλώ.

  2. μακάρι να μπορούσα κι εγώ να φύγω κ να πάω Αγγλία..😦
    Ουφ, anyway δεν μας είπες ποια είναι αυτή η σειρά που τελείωσες κ σου άρεσε. Α, και τσέκαρε το μπλογκ μου. Έχει κάτι που θα σ’αρέσει… 😉

  3. Τελικά κάθε ταξίδι είναι ανανεωτικό, αν και τις τρεις ημέρες ήμουν μόνο στο συνέδριο και δεν έκανα καθόλου βόλτες, και πάλι πέρασα φανταστικά!!

    @GreekCthulhu για θύμισε μου αυτό με την σειρά..?!

Share your comment :)

