Σινεμά ο Παράδεισος / μονολογώ

Μίλα της ~ Talk to her ~ Hable con ella ~~ Pedro Almodovar


Ξέρω, σας έχω  παρουσιάσει ήδη αυτήν την την ταινία πριν μερικά χρόνια και δεν έχω σκοπό να αναρτήσω πάλι τα ίδια πράγματα.. Παρεπιπτόντως, το άρθρο είναι αυτό   –> Talk to her <–

Το θέμα είναι πως μέχρι τώρα δεν έχω βρει ένα άτομο να συζητήσω σχετικά με αυτήν την ταινία.  Στο τέλος με αφήνει με ένα ηθικό δίλλημα. Καλά όχι ακριβώς δίλλημα αλλά σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είχα κανενός είδους προβληματισμό. Πως μία απαράδεκτη πράξη μπορεί να έχει ένα καλό αποτέλεσμα. Πφφφ τα λόγια μου ακούγονται κάπως μπερδεμένα γιατί προσπαθώ να μην πω συγκεκριμένα πράγματα για την υπόθεση μήπως και κάποιος που δεν την έχει δει διαβάζει το άρθρο. Οπότε πιο συγκεκριμένα ας τα πούμε κάτω στα σχόλια…

Περιμένω λοιπόν τις εντυπώσεις σας για την ταινία!

Το soundtrack από την ταινία… είναι από τα πολύυυυ αγαπημένα μου!❤

Περιμένω την μέρα που θα καταφέρω να το παίξω στην κιθάρα μου!😉

4 thoughts on “Μίλα της ~ Talk to her ~ Hable con ella ~~ Pedro Almodovar

  1. χιχιχι!!!!! Ε μίλα μας για το the skin i live in! Καλό ; δεν το έχω δει. Βασικά έχω δει μόνο δύο ταινίες του Αλμοδοβάρ. Το μίλας της, που είναι από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, και το όλα για την μητέρα μου, που για να πω την αλήθεια δεν μου άρεσε και πολύ…
    Από τότε δεν έχει ξανατύχει…

Share your comment :)

