Σινεμά ο Παράδεισος / μονολογώ / Movie Trailers

Hello, Sidney! What’s your favourite scary movie?


Και ναι επιτέλους το είδα το Scream 4!!!! Επιτέλους!!!! Γιατί είχα αρχίσει να απογοητεύτομαι πως κανείς πια σε αυτήν την πόλη βλέπει θρίλερ!!!!

Η ταινία έκανε πρεμιέρα 15-4-2011 αλλά προς μεγάλη μου απογοήτευση – δεν ξέρω γιατί –  αλλά κανένας δεν ψηνόταν για να το δούμε παρέα. Ε, είπαμε δεν θα πήγαινα και μόνη μου!
Το απόλαυσα αρκετά μπορώ να πω, αρκετά οικείο λόγω τον τριών προηγούμενων  αν και με λίγο περισσότερο ‘αηδιαστικές’ σκηνές. Έτσι μου φάνηκε εμένα δηλαδή. Τους υποπτευόμουν σχεδόν όλους, όλοι είχαν από κάποιο λόγο. Τον μόνο που απέκλεισα ήταν ο Trevor που ήταν και ο πιο προφανής για δολοφόνος. Λόγω σκηνοθετικής οδηγίας φαντάζομαι δηλαδή.
Καλέ πως μεγάλωσαν όλοι έτσι; Περνούν τα χρόνια και δεν το καταλαβαίνεις… Μόλις συνειδητοποίησα ότι το Scream 1 είχε βγει το 1996. Σαν χθες μου φαίνεται. Καλά, σαν προχθές!

Όσοι πιστοί προηγούμενων Scream, προσέλθετεεεεε!

Trailer

7 thoughts on “Hello, Sidney! What’s your favourite scary movie?

  1. Και εμένα μου άρεσε το Scream 4 (και το ειδα μονος μου). Το 1 παιζει με τους κανονες των θριλερ, το 2 με τους κανονες των σικουελ, το 3 με της τριλογίας και το 4 με των ριμέικ. Ήθελα να δω περισσότερο σερίφη Ντούι βέβαια αλλά τέσπα.. Πάντως ο ένας απ’τους δολοφόνους δε με έπεισε και τόσο για το κίνητρο αλλά οκ. Και αυτή η Σίντευ πια! Θα’πρεπε να ελιχε γίνει η ίδια δολοφόνος με τοση εμπειρία!!

  2. χαχα! Καλά δεν το συζητώ!Εξπέρ!
    Τι εφτάψυχη λένε την γάτα… Η Sidney έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ! Αθάνατη!
    Ο Ντούι όπως πάντα είχε την εικόνα του καλού-χαζούλη!😉
    Φαντάζομαι εννοείς ότι δεν σε έπεισε και πολύ το αγόρι ε;

    Τελικά λατρεύω τα σίκουελς!

  3. Εάν έχεις δει όλη την τριλογία και σου άρεσε τότε πρέπει να δεις και το τέταρτο.
    Προσωπικά απολαυμάνω τα σίκουελς γιατί μου αρέσει που οι χαρακτήρες μου είναι ήδη οικείοι, τους ξέρω ήδη. Και πάνω κάτω ξέρω και το concept της ταινίας.

  4. χαχα βρε Salerosa βάλε μια προειδοποίηση για spoilers. Όχι εννοώ τον άλλο δολοφόνο βασικά.. Κάπου διάβασα ότι έχουν υπογράψει για 2 ακόμα συνέχειες! Τι άλλο να πούνε πια, θα το ξεφτυλίσουνε..

  5. Βάζω στοίχημα πως άμα βγούνε άλλα δύο στο τέλος ο δολοφόνος θα είναι η Νιβ Κάμπελ! Ή ένας εκ των διασωθέντων πρωταγωνιστων, Ντούι, Γκελ κλπ. Αλλιώς τι νόημα έχει να δούμε πάλι ότι ο δολοφόνος είναι το αγόρι της, ή ακόμα και ένας αδερφός που δεν ήξερε καν ότι υπάρχει ή κάποιος σε αυτό το στυλ;
    Εγώ πάντως ακόμα και στο 4 σκέφτηκα, ρε μήπως της έστριψε της Κάμπελ και την είδε Ghost face?? χεχε!

  6. επειδή είμαι άγριος λάτρης των θρίλερ και ειδικά των scream το 4 ήταν απλά ΘΕΪΚΟ!!! δεν είχε καμία σχέση με την τριλογία, πολύ άγρια ταινία, σκληρή. ακόμα και αν έχεις δει τα πρώτα τρία το τέταρτο σε χτυπάει άγρια και… νοσηρά. η ταινία είναι καταπληκτική!!!!!!

Share your comment :)

