μονολογώ / ονειροπολώ

Romance…


Υπάρχει ρομαντισμός πια ?

Υπάρχουν πια ρομαντικοί άνθρωποι?Ρομαντικοί άνδρες?Ή τους πάτησε το τρένο?

Και αυτό που νιώθω είναι ρομαντισμός ή μια ηλιθιότητα που με δέρνει?

Και αν το δεύτερο…ποιος ξεχωρίζει τα όρια του ρομαντισμού με της ηλιθιότητας?

Ή μήπως πολύ απλά είμαι μια ηλίθια ρομαντική?

Ιδού η απορία…

Θα το μάθω ποτέ? Ή όταν το μάθω θα είναι αργά??

Άλλη απορία….

Τις απαντήσεις δεν τις ξέρω αλλά ξέρω σίγουρα πως μου αρέσει να είμαι, ακόμα κι αν αυτό έχει συνέπειες!”

17 thoughts on “Romance…

  1. kai βεβαια υπαρχει.Ειναι η αναγκη του καθε ανθρωπου να ζησει κατι διαφορετικο.Να βγει απο την αποξενομενη και σκληρη κοινωνια,και να ζησει σε αλλο επιπεδο.

  2. Όταν μου το βγάζει ο άλλος είμαι και ρομαντικός… Το κλειδί είναι να προσαρμόζεσαι στις περιστάσεις… Δεν είναι όλες οι στιγμές ίδιες… Φιλί!

  3. Ε ναι βέβαια σε μία σχέση πρέπει να σε εμπνέει κι ο άλλος!

    Εγώ βέβαια μιλούσα για το γενικότερο ρομαντισμό που μπορεί να έχει κάποιος!Δηλαδή τα περισσότερα πράγματα να τα βλέπεις ροζ!

    Καλημέραα σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

  4. Λοιπόν, εγώ έχω να δηλώσω ότι αυτό είναι το ομορφότερο avatar (έτσι δεν θέλει να αποκαλείται;) που έχω δει να περιδιαβαίνει τη μπλογκόσφαιρα.

    ΝικΝικ.

    Υγ. Το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί σε 5″ από το πέρας της ανάγνωσης. Αν δεν….κάποια μ…. έχει συμβεί και γι αυτό παρακαλείται θερμά ο παραλήπτης να το καταστρέψει πάραυτα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  5. Θα σου πώ κάτι…από τη στιγμή που ο άνθρωπος έχασε την απλότητα από τη ζωή του, από τότε δυσκόλεψε από μόνος του τη ζωή του. Αν δεν μπορείς να κινηθείς απλά και μπλέκεσαι τότε…το έχασες το παιχνίδι. Ελπίζω να κατάλαβες. Σ’ ευχαριστώ!!!

Share your comment :)

