Συζήτηση να γίνεται / μονολογώ

Καλά ε είναι απίστευτο!Κι όμως με το photoshop πια κάνεις τα πάντα…


Καλά μιλάμε βρήκα αυτά τα βίντεο και πραγματικά εντυπωσιάστηκα!

Από παχιά,άσχημη—>ελκυστική αδύνατη γυναίκα

Από κοριτσάκι—>Γυναίκα

Βέβαια δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να το κάνεις αυτό.Πρέπει να ξέρεις πολύ καλά το πρόγραμμα και τα κόλπα του..Τα συγκεκριμένα που είδαμε είναι ακραίες αλλαγές και πρέπει να είσαι “μάστορας” για να τα κάνεις.

Αλλά γενικότερα δεν θεωρώ ότι είναι και τίποτα ακατόρθωτο,  να κάνεις μικρές παρεμβάσεις σε φωτογραφίες σου.Εγώ προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ακόμα αλλά μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον !

4 thoughts on “Καλά ε είναι απίστευτο!Κι όμως με το photoshop πια κάνεις τα πάντα…

  1. H εποχή της οφθαλμαπάτης…
    Καλώς όρισες στον θαυμαστό κόσμο… του υπολογιστή… ακριβώς όμως έξω από εκεί που κάθεσαι είναι ο αληθινός… με τα ωραία και τα άσχημα του, που το κάνουν τόσο ενδιαφέρον…

    Lykos

  2. Καλώς σας βρήκα!!

    Καλά με αυτήν την υπογραφή σου μου θυμίζεις ένα τραγούδι της Αρλέτας!”Λύκε λύκε μου” που μου αρέσει και πολύ!Δεν ξέρω αν το ξέρεις…
    Ε θα σου το αφιερώσω!! 😛

Share your comment :)

