μονολογώ

Απογοήτευση με την wordpress!


Ξέρω έχω χαθεί εντελώς τώρα τελευταία και φτού μου!!!I know, i know….

Αλλά αυτό που παρατήρησα με έχει απογοητεύσει πάρα πολύ!Όταν πηγαίνεις στο tag cloud μου(δηλ.εκεί που είναι οι κατηγορίες των post μου) και διαλέξεις μία οποιοδήποτε(δεν τα έχω τσεκάρει τα πάντα ακόμα για να λέω την αλήθεια) αντί να μου βγάλει τα εκάστοτε posts μου βγάζει το εξής μήνυμα..”Λυπάμαι, δεν υπάρχουν μηνύματα που να ταιριάζουν στα κριτήριά σας.”

ΦΡΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!

Έστειλα ένα μήνυμα στο support της wp αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μου πουν ότι χάθηκαν!Ε δε νομίζω να πατήσουν κανένα μαγικό κουμπί και να μου τα επιστρέψουν…

Είναι λίγο απογοήτευση γιατί χάνεις λίγο από τον κόπο σου!Τι να πω απογοήτευση!

Αν πάντως μου απαντήσουν και μου πουν ότι χάθηκαν for ever :(  το πιο πιθανόν να εγκαταλείψω την wordpress αν και μου αρέσει πάρα πολύ σαν blog, και οι δυνατότητες τις οποίες έχει.

Δεν ξέρω βέβαια αν έχει δημιουργηθεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλον…Αν ναι μπορεί να το μοιραστεί μαζί μας…

Αυτά…Κρίμα τον κόπο μου…

7 thoughts on “Απογοήτευση με την wordpress!

  1. Εξάκτινος@δεν κατάλαβα αυτό με το λινκ…ενώ το πάτησα και πήγα εκεί που ήθελες δεν κατάλαβα τι ήθελες να μου πεις…

    Εν τέλει να πω πως όλα καλά με το blog!
    Μου απάντησαν από την wp και μου διόρθωσαν το πρόβλημα που υπήρξε…

    Yessssssssssssss!

  2. Το tag cloud δεν είναι οι κατηγορίες σου. Από αυτά που ξέρω στο tag cloud εμφανίζονται τα tags – ετικέτες που έχεις καταχωρήσει στα άρθρα σου και εμφανίζονται ανάλογα με τη συχνότητα των clicks των επισκεπτών.
    Κοίταξε στο widget Κατηγορίες στο theme σου καλύτερα…

Share your comment :)

