Συζήτηση να γίνεται / μονολογώ

Singles ή αλλιώς μόνοι..


Χριστός Ανέστη σε όλους!!!

-~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-

Το σημερινό ποστ είναι αφιερωμένο στο σίριαλ singles!

Είχα αρχίσει να το βλέπω από το Νο2 και έπειτα και μπορώ να πω ότι τα τελευταία επεισόδια με έχουν κολλήσει λίγο…

Παρακολούθησα λοιπόν σε λίγες μέρες και τον πρώτο κύκλο από περιέργεια γιατί όταν πρωτοπαιζόταν δεν το είχα πάρει από καθόλου καλό μάτι και τώρα σχεδόν μου αρέσει περισσότερο ο πρώτος κύκλος!Αγάπησα περισσότερο τους χαρακτήρες μπορώ να πω.

Και βάζω και αυτό το βιντεάκι από διάφορες σκηνές του πρώτου κύκλου και το τραγούδι Closer – Singles (Marsheaux remix) που ακούγεται τώρα στην αρχή κάθε επεισοδίου. Στον πρώτο κύκλο απλά δεν ήταν remix!

Και άλλο ένα βιντεάκι με ένα από τα intro της 3ης σεζόν!

4 thoughts on “Singles ή αλλιώς μόνοι..

  1. Καλημέρα Σαλερόσα, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
    Ελπίζω να έχεις αναρρώσει ε;
    Τη σειρά δεν την έχω συμπαθήσει ιδιαίτερα κι ας παίζει αυτή η καταπληκτική (κατά τη γνώμη μου) Μαρία Σολωμού. Υπάρχει μια άλλη ελληνική σειρά που πραματεύεται νέους, ωραίους και μόνους… Τα υπέροχα πλάσματα του alpha. Αν δεν το έχεις δει, ρίξε μια ματιά.
    Καλημέρα και πάλι🙂

  2. Καλημέρα και χρόνια πολλά και σε σένα!!!Ντάξει δεν έχω αναρρώσει πλήρως…έχω ακόμα χρόνο να κατρακυλίσω πάλι!χιχι:P

    Όσο για τα υπέροχα πλάσματα,τα παρακολουθώ από την αρχή.Ωραία σειρά αλλά το singles ειδικά το 1 μου φαίνεται ότι δεν έχει πάλι σχέση..Μπορεί και στις δύο σειρές οι πρωταγωνιστές να είναι νέοι αλλά άλλη φάση το ένα, άλλη φάση το άλλο!
    😀

  3. Χριστός Ανέστη – Χρόνια Πολλά “μικρή” saleroesa. Δεν μου έλυσες, όμως, την απορία. Είσαι ή δεν είσαι ?
    Μια “μεγάλη αγκαλιά” από τον Mr e.

Share your comment :)

