Κουτσομπολιά - Gossip

36 thoughts on “Τι σου κάνει το Photoshop.. II

  1. ΜΕΧΕΙΣ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!
    ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΣΟ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟ…
    ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ!
    ΜΗΝ ΤΑ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΑ!(ΟΛΕΣ…)

  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΚΑΛΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΙΣ PHOTO
    ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩ!ΚΑΛΑ Η ΒΑΝΔΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!!

  3. Εντάξει, πολυ γνωστά ολα αυτά και νομίζω ότι δεν ενδιαφέρουν τον κόσμο. Ακόμη και οι πολιτευτές προκειμενου να αρέσουν στους ψηφοφόρους περνούν από αυτό το μηχάνημα το οποίο τους προσδίδει νεανικότητα. Αλλά είναι αυτό το θέμα; Δεν το νομίζω
    χαιρετω

  4. Ενημερωθείτε για τη ΒΡΩΜΙΚΗ ΥΠΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ και καταχρηστική απoλυσή μου από την εργοδοσία της ΓΣΕΕ. Υπεξαιρώντας την αποζημίωση μου τα ασφαλιστικά και άλλα Δικαιώματά μου για εργασία 18 ΧΡΟΝΩΝ ! Με εκβίαζε με ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ με ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ επειδή προσέφυγα δικαστικά κατά της ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι εργασιακές σχέσεις είναι απλές αστικές συμβάσεις ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ! Ενημερώστε φίλους και γνωστούς για το Blog μου http://apasxolisi.wordpress.com

  5. Αν είναι μόνο για πλάκα, κι εγώ μέσα. Τ αφήνω τέτοια κελεπούρια; Αλλά, καταλαβαίνεις τώρα με ποιά έννοια το θέτω: είναι τόσο γνωστό ώστε λίγοι πέφτουν στην παγίδα.
    Συγγνώμη αν το πήρες αλλιώς. Δικό μου λάθος
    ριτς

  6. Ki ομως δυστυχως οι γυναικες ειναι που τρελαινονται περισσοτερο οταν βλεπουν τα περιοδικα και νομιζουν οτι υπαρχουν ΘΕΕΣ!
    Τα ξερω γιατι γνωριζω και το photoshop.. και πολλα αλλα προγραμματα φωτογραφιας ..
    Να δουμε ποτε θα ξυπνησει ο κοσμος
    Μαλλον ποτε

  7. Υβόννη @Εδώ είναι που λένε πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός!!Και δεν μένω μόνο στα περί της εμφάνισης αλλά και γενικότερα για τον τρόπο ζωής!

  8. Αυτά δεν με χαλάνε. Ξέρεις τι μου τι σπάει; Όταν βλέπω κάτι γεροντοροκάδες, όπως ο Μαχαιρίτσας ή ο Τσακνής, να βγαίνουν στις αφίσες με δέρμα 17χρονου. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχουν σχέση με αυτά τα καραγκιοζιλίκια κι ότι όταν βλέπουν το αποτέλεσμα σπάζονται και νιώθουν και μια κάποια ντροπή.

    Ξέρεις πού γέλασα πολύ με το αποτέλεσμα φωτοσοπ; Από το εξώφυλλο ενός δίσκου της Φαραντούρη (αυτοί οι “σοβαροί” έχουν πιο πολλή πλάκα, από τους εμπορικούς δεν περιμένεις κάτι διαφορετικό). Ο δίσκος λέγεται “Η μνήμη του νερού”, και η επιδερμίδα που έχει εκεί η Μαρία δεν την είχε ούτε στα 15 της.

    Κακία ε;

  9. Καλά, μετά από αυτό έχω πέσει σε … βαθειά μελαγχολία…(sic) Γκρέμισες τα όνειρά μου. Δηλαδή όλες αυτές οι καλονές που φαντασιονόμαστε που ορεγόμαστε που θα δίναμε και γώ δεν ξέρω τί για μια βραδυά μαζί τους είναι τζίφος? Καταστροφή. Δεν θέλω πια να… ζώ… Μη μοθυ πείς ότι στη φωτογραφιούλα σου δεν είσαι εσύ ή ότι είσαι φωτοσοπορετουσαρισμένη γιατί φέυγω για τις γραμμές του τρένου. Πάω δηλαδή για… αυτοκτονία (χα, χα, χα)….

Share your comment :)

