Συζήτηση να γίνεται / μονολογώ

Keep thinking Positive!


surprised.jpegΔυο μέρες τώρα σα να μου φαίνεται πως όλα μου πάνεaman.gif στραβά…Εχτές ήθελα να φτιάξω κάτi χαρτιά για κάποιον λόγο και όλο και κάτι στράβωνε….

Και μέσα στην τρεχάλα μου με τράκαρε και ένας παππούς… (την Τετάρτη θα πάω να μου το φτιάξουνε)Ευτυχώς ήταν πολύ μικρό το χτύπημα.

 

Σήμερα, σηκώθηκα πρωί πρωί να βγάλω ένα τελευταίο χαρτί από τον δήμο και βάζω μπρος το αμάξι και πάνω από 10 δεν πήγαινε(3 μέρες τώρα άναβε ένα φωτάκι),πήγα λοιπόν κούτσα κούτσα και ήταν κλειστά ο δήμος…Εν τέλει ήρθε κάποια της οποίας δεν ήταν και η δουλειά της κι έτσι της έκανα απλά μια αίτηση για να μου στείλουν το χαρτί με fax..

 

Φεύγω λοιπόν από τον δήμο κούτσα-κούτσα και πάω σπίτι να τηλεφωνήσω να έρθει να με πάει ο πατέρας μου στην δουλειά.

 

Το αμαξάκι μου τώρα είναι στο συνεργείο και περιμένω να δω τι έγινε. Πφφφφφ!!

 

Όλα τα αντιμετώπισα με ιδιαίτερη ψυχραιμία αλλά έχω αρχίσει και φοβάμαι μήπως πάθω και τπτ χειρότερο!

 

10 thoughts on “Keep thinking Positive!

  1. Είναι από μιά ταινία με τον Βέγγο. Ήταν πράκτορας 000 και είχε τρία στοιχεία στη διάθεση του : γυναίκα-μπικίνι-τραγικό. Γιά remember …

  2. Όχι βέβαια!!!Ε δεν είμαι πια και τόσο άσχετη!!
    Ήταν λέει κάτι με το γκάζι!!Τώρα όλα καλά!!
    Θα φτιάξω και αύριο το αμάξι και απο το τρακάρισμα θα το πάω και για ένα πλυσιματάκι και θα γίνει κουκλί!🙂

Share your comment :)

