blogs

Το δικό μου cd! Παρουσίαση…


Μετά την πρόσκληση του fvasileiou θα λάβω και εγώ μέρος στο μπλογκοπαίχνιδο “Ένα αφάνταστο cd”!

1. Μπαίνεις στη wikipedia.
2. Αναζητάς την επιλογή “random article” (πάνω αριστερά). Πατάς μια φορά. Το λήμμα που θα βγει είναι το όνομα της μπάντας σου.

3. Πατάς άλλη μια φορά το “random article”. Το λήμμα που θα βγει είναι ο τίτλος του άλμπουμ της μπάντας σου.

4. Πατάς “random article” άλλες έντεκα φορές. Τα λήμματα που θα βγουν είναι το track list του άλμπουμ.

5. Καλείς άλλους πέντε να κάνουν το ίδιο.

Λοιπόν, ακολούθησα την διαδικασία και το όνομα της μπάντας μου είναι Ilsidahur.

Ο τίτλος του cd είναι QBasicΚαι τα τραγούδια είναι:1)Oldsmobile Vista Cruiser

2) Bull of the Crusade

3) Norwood, Kentucky

4)Upper Paxton Township, Pennsylvania

5)Synapse 2007

6)Gustavo

7)Flap consonant

8)Unimin

9)Huaraz

10)Caffarelli

11)Runecraft

12)Moosajee Bhamjee

Και με την σειρά μου προσκαλώ
τον doremi
την Δηιάνειρα,
τον skount,
vasilis,

Daisy

15 thoughts on “Το δικό μου cd! Παρουσίαση…

  1. Αγαπητή Salerosa φοβάμαι ότι πέσατε θύμα απάτης διότι μόλις αποκάλυψα την ταυτότητα της Διιάνειρας που κάθε άλλο παρά ιατρική είναι.Κυκλοφορήστε το.

  2. Salerosa, το αγαπημένο μου είναι το “Upper Paxton Township, Pennsylvania”. Μεγάλο τραγούδι!!!
    (Φυσικά κάπως μικρότερο από το δικό μου “52nd National Conference of the African National Congress”)🙂

  3. Δυστυχώς η τεκμηρίωση στα τελευταία μου σχόλια στο blog diianeira μετριάστηκαν και αφαιρέθηκαν σκόπιμα από τον διαχειριστή του ιστολόγιου ο οποίος σκόπιμα και παραπλανητικά υποδύεται τον γιατρό χωρίς όμως να έχει τις βασικές γνώσεις ούτε πρωτοετούς φοιτητή. Στα μάτια ενός αληθινού γιατρού αυτό είναι ολοφάνερο και το διατύπωσα χθές. Αμέσως μετά, το ιστολόγιο κατέστη ιδιωτικό και δεν μπορώ πλέον να το δώ. Μιλήστε και στους άλλους Artani, doremi, scount, vasili, daisy και σε όλους τους συνταξιδιώτες διότι η εικόνα που προβάλλει απέχει έτη φωτός από την πραγματική ιατρική και ηθική.Επισκεφθείτε το blog http://alldoctorsmess.blogspot.com/ για να πάρετε μια γεύση ιατρικής γλώσσας.

  4. α ούτε κι εγώ μπορώ πια να δω το ιστολόγιο της!

    Τι έγινε μεταξύ σας δεν μπορώ να φανταστώ!δεν είχα δει και τα σχόλια σου εκεί…
    δεν πρόλαβα…

  5. Απλά διόρθωσα λεπτομέρειες ανατομικής που θα έπρεπε να γνωρίζει σαν “γιατρός” και αμέσως έγινε φανερό ότι δεν ήξερε γιατί μιλώ.Την παρακάλεσα λοιπόν να ενημερώσει τους αναγνώστες της ότι δεν είναι γιατρός διαφορετικά θα αναγκαστώ να το κάνω εγώ.Έσβησε αμέσως τα αποκαλυπτικά σχόλιά μου και από κει και πέρα σταμάτησε να εμφανίζεται το blog.Ζητώ συγγνώμη που αναστάτωσα τους αναγνώστες της. Λυπάμαι που σταμάτησε να γράφει. Είχε κάτι το τρυφερό.

  6. yanis03@ Μου κάνει πάντως εντύπωση η όλη ιστορία!Ακόμα κι έτσι μου φαίνεται πολύ υπερβολικό που το έσβησε.

    Θα μπορούσε να το παραδεχότανε αλλά φυσικά μετά δεν θα είχε νόημα να το συνέχιζε.

    Αν είναι αλήθεια πάντως υποθέτω πως απλά ο λόγος που έλεγε ότι ήταν γιατρός ήταν για καθαρά συγγραφικούς λόγους.

    Γι’αυτό και προσωπικά εμένα δεν με ενόχλησε αυτό!

  7. Εύχομαι να συνεχίσει με άλλη ταυτότητα.Σίγουρα δεν ήθελα το κακό της.Περαστικά σου.Είδες τον γιατρό σου σε περίπτωση που δεν είναι απλά ίωση αλλά στρεπτοκοκκική φαρυγγοαμυγδαλίτιδα?

Share your comment :)

