Συζήτηση να γίνεται / Σινεμά ο Παράδεισος / μονολογώ

H Κούκλα του σατανά~ Chu – cky


Καλά θα πείτε που την θυμήθηκα τώρα αυτήν την ταινία ε?

Ε εγώ τότε που την έπαιζε στην τηλεόραση ήμουν μικρούλα και φοβόμουν να βλέπω τέτοια πράγματα. Μην σας πω δηλαδή πως μόνο την διαφήμιση είχα δει και μετά φοβόμουν!!

Άσε που είχα και μια μεγάλη κούκλα και την κοιτούσα μη τάχα και κουνήσει!!χαχα!!!

Το ξεπέρασα πάντως…όταν την έβγαλα πλέον από το δωμάτιο μου!!χιχι!

Λοιπόν,να για μην μιλώ πολύ θα πω πως την είδα εχθές και θα σας παρουσιάσω το τρέιλερ της ταινίας και μία σκηνή που μου άρεσε !!

Trailer

Hot Scene

Και για τελείωμα σας βάζω μια ελληνική παρωδία της ταινίας που πολύ μου άρεσε!!!

6 thoughts on “H Κούκλα του σατανά~ Chu – cky

  1. Η παρωδία δεν χρειαζόταν -τουλάχιστον σε μένα. Το πρωτότυπο, τόσα χρόνια μετά, χαμόγελα μου προκαλεί.

    Πέρασα για να σε προσκαλέσω στο μπλογκοπαίχνιδο κατασκευής CD. Ασυνήθιστος τρόπος, το ξέρω, αλλά…

Share your comment :)

