Τεχνολογία

Τελικά έκανα ή δεν έκανα φορμάτ?Ιδού η απορία!!


Περιμένω τις γνώμες σας…

Επειδή είχα ένα πρόβλημα με το notebook είπα να κάνω φορμάτ για πρώτη φορά στον υπολογιστή μου που τον έχω 1 μήνα.Έχω τα vista home premium,θεώρησα πως έκανα κανονικά φορμάτ,όλα πήγαν καλά,μου έχουν σβηστεί όλα τα προγράμματα,οι drivers αλλά στο φάκελο με τα downloads μου δεν έχει σβηστεί τίποτα.Μονάχα εκεί.οπουδήποτε αλλού δεν έχει μείνει τίποτα.Πώς γίνεται αυτό?
Με τα xp θυμάμαι δεν έμενε τίποτα απολύτως.

Έγινε φορμάτ ή κάτι δεν έκανα καλά?

14 thoughts on “Τελικά έκανα ή δεν έκανα φορμάτ?Ιδού η απορία!!

  1. Όταν κάνεις format σ’ ένα δίσκο δεν μένει τίποτα γραμμένο.
    Υπάρχει μια πιθανότητα ο σκληρός δίσκος να έχει χωριστεί σε δύο ή περισσότερα μέρη (partitions). Έκανες format, στο c: το πιο πιθανό, που έχει και το λειτουργικό (vista), αλλά στο δεύτερο partition δεν έγινε format. Το κάθε partition του δίσκου έχει διαφορετικό όνομα, d: ή f: για παράδειγμα.
    Ίσως ο φάκελος downloads να βρίσκεται σε άλλο partition και γι αυτό υπάρχει ακόμα.

    Φιλικά GrBase

  2. Αυτά τα vista είναι ειδική περίπτωση..Λειτουργούν εντελώς διαφορετικά απο τα xp και θέλουν μεγάλη υπομονή σε κάποιες λειτουργίες τους.Μέσα στα πολλά κουλά που έχουν είναι μάλλον και η περίπτωση που σου έτυχε.

  3. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΦΟΡΜΑΤ!!!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΥΛΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΠΑΛΙ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ!!!

  4. GrBase @ Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το pc μου αλλά πάντως δεν είναι χωρισμένος σε πολλά κομμάτια.Υπάρχει μόνο ο δίσκος c:.

    skount @Πολύ πιθανόν να συμβαίνει αυτό μιας κι εγώ δε νομίζω να έκανα κάτι.

    Το κουφό είναι όπως είπα και πιο πάνω ότι ενώ έχουν σβηστεί τα πάντα, από προγράμματα που είχα εγκαταστήσει,drivers αρχεία σε φακέλους…μόνο στον φάκελο downloads μου έμειναν όλα τα αρχεία. :S

    Κουφό ε?

    JOHN GREEN@ Ευχαριστώ για την προσφορά αλλά μάλλον πως και την επόμενη φορά θα το κάνω μόνη μου! 😛

  5. χαχα!!!! 😆 άμα το λες κι εσύ που είσαι και προγραμματιστής τι να πω!!! 😆 Πώς τα κατάφερα δεν ξέρω!

    Ναι καλά είναι ο υπολογιστής.Μάλλον άδικα το έκανα το φορμάτ ούτως ή άλλως γιατί μάλλον δεν είχε πρόβλημα τελικά.Πάθαινε κάτι με κάτι αρχεία τα οποία δεν έλεγξα σε άλλο pc. Σε άλλον που είδα(κατόπιν εορτής) έκανε το ίδιο πράγμα οπότε τσάμπα η ταλαιπωρία…

    Καλημέρες παίδες! 🙂

  6. Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά, μετά το format δεν μένει τίποτα. Επίσης στα laptops το cd-dvd του λειτουργικού αυτό που κάνει είναι να επαναφέρει ένα image του λειτουργικού που βρίσκεται αποθηκευμένο σε ένα κρυφό μικρό partition. Αν λοιπόν ΔΕΝ έχεις 2 partitions και έκανες “φορμάτ” μέσω του cd, λογικά δεν θα έπρεπε να έμενε τίποτα στο partition. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι μήπως αντί για format έκανες restore σε κάποια προηγούμενη στιγμή, που ήδη υπήρχαν τα downloads. Όπως και νάχει οι πληροφορίες του τι διαδικασία έγινε είναι λίγες για να βγει “διάγνωση”, αλλά αφού το ζητούμενο έγινε, μικρό το κακό🙂

  7. Δεν μπορώ πια να υποθέσω κάτι.Πήρα τηλ στο πλαίσιο να τους ρωτήσω και μου είπαν πως είναι recovery disc αλλά ότι έπρεπε να σβηστούν όλα.Δεν ξέρω τι να πω.
    Την επόμενη φορά πάντως που θα κάνω(ελπίζω μετά από πολύ καιρό!) θα καταγράψω κάπου όλα μου τα βήματα ένα ένα μήπως και ξανασυμβεί τπτ παράξενο σαν ετούτο εδώ!

  8. Τελικά χοντράδα έκανα και τώρα ανακάλυψα πως υπάρχει και ένας φάκελος,μόλις μπεις στον c όπου λέγετε windows old και μέσα έχει τα programmes files που είχα πριν τα έγγραφα μου και γενικά οτιδήποτε άλλο εκτός τα downloads που ήταν φάτσα φόρα.Σκέφτηκα να το σβήσω για εξοικονόμιση χώρου, αλλά αν γίνει χειρότερη βλακεία???πφφφφφφφφφφφ

    Αμάν!

  9. Γειά σου φίλη…
    Αφού και στο format κάτι αφήνεις φαντάζομαι τι μπορεί να αφήνεις …”αλλού” …(χα χα χα) Αυτό θα ήθελα να το… “σπουδάσω” … Η φίλη μας η Διηάνειρα πώς το βλέπει το πράγμα από “ιατρικής” πλευράς .
    Ας σοβαρευτούμε! Κατά 99,999999% έσωζες τα αρχεία στο δευτερο παρτίτιον όπου από εργοστασίου φυλάσσονται τα recovery αρχεία των vista. Αυτός o virtual δισκος θέλει ειδική διαδικασία για να καθαρίσει… Γέμισε τη μπανιέρα σου βάλε αφρόλουτρο, παρε το laptop αγκαλιά και μουλιάστε μαζί για μισή ώρα. η ςσυνταγή είναι άπαιχτη. Καθαρίζουν τα πάντα. Μαζί και 1500 ευρώ από το πορτοφόλι (σας). Νομίζω ότι βοήγθησα. Φιλιά .

  10. mr e. @ Σήμερα θα ξαναδοκιμάσω την τύχη μου.Βρήκα κάπου έναν οδηγό για φορμάτ και υπήρχε μια επιλογή που δεν την έκανα.Πιστεύω ότι αυτήν την φορά θα τα καταφέρω!!!

    Καλημέρα σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share your comment :)

