μονολογώ

Όποιος δεν έχει μυαλό…έχει πόδια!!!


Ξέρετε την παροιμία όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια?Ε αυτό συμβαίνει και με εμένα!!

Από χτες μου είχε ανάψει το φωτάκι της ρεζέρβας στο αυτοκίνητο αλλά συνεχώς ανέβαλα να βάλω βενζίνη.

Σήμερα λοιπόν καθώς γύριζα από την δουλειά σκεφτόμουν πως όταν γυρίσω σπίτι να πάω επιτέλους να βάλω…

Όμως το αμάξι είχε άλλη γνώμη…Βιαζόταν να το ταΐσω!Κι εκεί που βρισκόμουν σε ένα δρόμο(εκτός πόλεως) άρχισε κι έκοβε η ταχύτητα.

Αμέσως άρχισα να υποπτεύομαι πως θα με αφήσει από βενζίνη. Ωχ!!Και τι να κάνω τώρα σε αυτόν τον δρόμο μόνη και επιπλέον με άφησε πάνω σε στροφή!!Διπλό ωχ!!

Παίρνω φυσικά την μαμά τηλ να δω μήπως είναι ο πατέρας μου σπίτι να μου φέρει βενζίνη αλλά δεν ήταν,και όπως πάντα δεν είχε και το κινητό μαζί του. Μετά σκέφτομαι ότι εκεί κοντά υπάρχει ένα βενζινάδικο και λέω άντε να πάω να μου βάλει σε κανα μπετόνι μπας και μπει μπρος. Κι έτσι ξεκινώ το περπάτημα να βρω το βενζινάδικο!!! “Όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια”

Τελικά όλα πήγαν καλά και έφτασα πίσω μια χαρά. Ήμουν και τυχερή μέσα στην ατυχία μου γιατί τουλάχιστον είχε κοντά το βενζινάδικο γιατί αλλιώς να δω πως θα γύριζα…

Από εδώ και πέρα πάντως δε νομίζω να την ξαναπάθω! Μόλις ανάβει η ρεζέρβα θα πηγαίνω αμέσως να βάζω.!!!

6 thoughts on “Όποιος δεν έχει μυαλό…έχει πόδια!!!

  1. Συμφωνώ με το 1ο μήνυμα. Όλο και κάποιον θα βρείς να πάρεις τηλέφωνο, ειδικά εδώ που ζούμε άλλωστε οι αποστάσεις ειναι μικρές και δέν θέλει πολύ ώρα κάποιος να έρθει να σε βοηθήσει. Καλύτερα όμως να φροντίζεις και λίγο το στομάχι του αυτοκινήτου σου!😛
    Όπως λέει και η παροιμία:
    “Τον φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν.”

    Πάντως καλά που μας το είπες, να ξέρω αν ποτέ μου προτείνεις να με πετάξεις κάπου ή να πάμε κάποια βόλτα με το αμάξι σου, να έχω μαζί μου και τηλέφωνα για ταξί! :PPP

Share your comment :)

