μονολογώ

Ο νέος μου υπολογιστής Turbo x prime XVN23-220


Σαν internet freak που είμαι δεν θα γινόταν να έμενα και πολλές μέρες χωρίς υπολογιστή.

Έλα μου όπως που είμαι ανυπόμονη και ότι βάλω στο μυαλό μου αυτό θέλω να κάνω.

Εξ αρχής μόλις χάλασε ο υπολογιστής μου σκέφτηκα να τον φτιάξω. Μετά σκέφτηκα αν είναι να κάνει πολλά λεφτά δεν συμφέρει να φτιάξω τον παλιό υπολογιστή ενώ τώρα βγαίνουν τόσο καλές προσφορές. Τον παλιό μου τον είχα πάρει τον Μάιο του 2004, μάρκα Quest, και είχε χαρακτηριστικά

intel pentium 4 στα 2.8GHz

με κάρτα γραφικών NVIDIA 128MB,

768 MB Ram.

60 GB + 250 GB

Nα πω βέβαια ότι πέρισυ του έκανα μια αναβάθμιση,στην μητρική,στην κάρτα γραφικών και στον σκληρό.

Μετά σκέφτηκα ότι ίσως ήθελα να πάρω έναν καινούριο έτσι κι αλλιώς.

Και έτσι άρχισα να σκέφτομαι αν θέλω desktop ή επιτέλους ήρθε η ώρα να πάρω κι εγώ ένα notebook που πάντα ήθελα να πάρω.Όχι ότι μου είναι απαραίτητη η μεταφορά του Η/Υ αλλά γιατί είναι και μουριλίδικος και είμαι και γενικά καταναλωτικό στοιχείο.

Πρώτη κίνηση->>Λέω να πάω να μαζέψω φυλλάδια για να ψάξω να δω τιμές,μηχανήματα,ρώτησα κιόλας. Ε εννέα η ώρα το ίδιο βράδυ είχα καταλήξει κιόλας!!!Και φυσικά ανυπομονούσα να πάω την άλλη μέρα να πάρω έναν!

Στην αρχή για άλλον προοριζόμουν και άλλον πήρα τελικά,με καλύτερο όμως επεξεργαστή αυτός!

Turbo x prime XVN23-220

Intel core 2 duo Τ 5450 @ 1,66 GHz 1,67 Ghz

Ram 2046 MB

Ge Force 8400 up to 895 και αποκλειστική μνήμη 128 MB

Σκληρός δίσκος 180 GB

Πιστεύω ότι έχει καλά πλεονεκτήματα!

Τον πήρα 815€ για την ακρίβεια μαζί με την τσάντα μεταφοράς.

(Αν κάποιος έχει ιδέα με τιμές ας πει πως του φαίνεται)

13 thoughts on “Ο νέος μου υπολογιστής Turbo x prime XVN23-220

  1. Γεια χαρά. Μεγάλη ιδέα περι Hardware δεν έχω. Εχω ένα laptop 2 ετών της HP και με εχει βγαλει ασπροπροσωπο. Θα δεις παρόλο που δεν σκέφτεσαι πως είναι απαραιτητο, το να το παίρνεις όπου θέλεις είναι το καλύτερο. Α! θα έχεις ασυρματο Internet φαντάζομαι. Αν όχι με 50€ αγοράζεις ασύρματο router και τέλος! Αυτα απο τον Doc. Καλορίζικο!!

  2. To pc san sxesh epidosewn timhs einai as poume logiko se timh.

    Alla h empeiria filwn apo Turbo X laptop einai tragikh.
    Epeidh sto laptop metraei ki o kataskevasths tou paketou.

    Den einai opws sta desktop.

    As poume tou kollhtou mou to prohgoumeno laptop htan turbo x me P4 sta 3,4 ghz.

    Leptomereia? Eixe epeksergasth Hyper Threading pou anevazei ypshles 8ermokrasies kai tsouroufilzetai kai svhnei.

    Allh leptomereia? Gia ton parapanw logo h Intel eixe anakoinwsei oti aftoi oi epeksergastes(HT) den mpainoun se laptop. To plaisio omws einai pio kalh etaireia apo thn Intel… opws ooooooloi kseroume.

  3. dr. zoidberg@ Όχι δεν έχω ασύρματο router,modem έχω αλλά μάλλον κάποια στιγμή θα πάρω ένα.Το κακό είναι ότι μέχρης στιγμής δεν μου φαίνεται να κρατάει και πολύ η μπαταρία του.
    Κρατάει καμιά ώρα μονάχα.Πάρα πολύ λίγο δεν είναι?

    Renegade@ Έτσι ε?Εγώ βέβαια δεν γνωρίζω και τόσα πολλά για να ψάξω το pc να δω τι επεξεργαστή έχει.
    Αυτό με το HT που λες είναι το ανάλογο που έχει σε μένα T5450?

  4. 1 1/2 με 2 ώρες κρατάνε όλες οι μπαταρίες. Δυστηχώς δεν είναι καλό να το δουλεύεις μονο με την μπαταρία γιατί φθείρεται και πέφτει η απόδοσή της. Καλό θα είναι να έχεις μια σταθερή θέση για το laptop που να το έχεις πάντα βυσματωμένο. Ετσι και αλλιώς χώρο δεν πιάνει. Η διαρκεια της μπαταρίας βέβαια εξαρτάται και από τις εφαρμογές που δουλεύεις. όσο για το router ψαχτο. Κριμα είναι να “κόψεις” τα φτερά του νέου μηχανήματός σου. Φιλικά!

  5. Εγώ το δικό μου το έχω δίπλα στην τηλεφωνική συσκευή και δεν φευγει από εκεί. Αυτή την στιγμή ειμαι στο δωματιό μου και σου γράφω με το ρουτερ κατι μετρα πιο μακριά.
    Μπορώ να πάω και στο κάτω διαμέρισμα του αδερφού μου και να μπω στο ιντερνετ μιας και όλα τα ασύρματα έχουν ευρος περιπου τα 50 μ.

    Αυτό που προσεχω είναι να το έχω συνεχώς στην πρίζα ώστε να μην χρειαστεί να φθείρω την μπαταρία μου. Μου έχει τυχει σε ταξίδια να την χρησιμοποιήσω.

  6. Α ωραία τότε.Όντως θα προσέξω κι εγώ την μπαταρία του λοιπόν αν και μου φαίνεται τόσο λίγο αυτή η διάρκεια.
    Ένας φίλος μου έχει notebook αλλά του κρατάει τουλάχιστον 2 ώρες βλέποντας μάλιστα και ταινία.Εξαρτάται μάλλον και από υπολογιστή σε υπολογιστή!

    Anyway,ευχαριστώ πολύ για τα tips dr zoiberg!!!

  7. 1) λογικά σου έδωσαν μαζί και manual. κάπου γράφει ότι την μπαταρία πρέπει να την αδειάζεις ΕΝΤΕΛΩΣ μετά από 20 μισο-φορτίσεις ή μια φορά το μήνα. λέει και πως να ρυθμίσεις τα windows να μην κλείνουν πριν αδειάσει εντελώς.
    2) η μπαταρία αδειάζει γρήγορα ανάλογα από τη χρήση και την κάρτα γραφικών που έχεις στο μηχάνημα. Η κάρτα γραφικών αν είναι πολύ καλή τρώει ΠΟΛΥ ενέργεια επείδη θερμαίνεται και έχει δικό της ανεμιστηράκι που φυσικά δουλεύει ανάλογα τι κάνεις (πχ επεξεργασία video) οπότε σου τρώει πόρους.
    3) αν δεν κάνεις τίποτα και απλά το έχει ανοιχτό και αδειάζει σε μια ώρα καλύτερα να το αναφέρεις μήπως και στην αλλάξουν
    4) με το ασύρματο μπορείς να κόβεις και βόλτες στο Σύνταγμα (προσοχή ΌΧΙ σε όλο το Δήμο Αθηναίων αλλά όπου έχει δοθεί κατά τόπους πχ στο Σύνταγμα) και να έχεις internet! γενικά οπούδήποτε υπάρχει ασύρματο (και άλλοι (όχι πολλοί) δήμοι προσφέρουν δωρεάν πρόσβαση σε κάποιες περιοχές)
    5) ναι τα παλιά laptop που δεν είχαν επεξεργαστή τεχνολογία CENTRINO (όπως έχεις εσύ) έκαναν πολύ θόρυβο γιατί είχαν 2 ανεμιστήρες. ο 2ος λειτουργούσε όποτε χρειαζόνταν και με τον pentium4 που είχαν λειτουργούσε σχεδόν συνέχεια. Αλλά συνέβαινε με όλους τους κατασκευαστές.

Share your comment :)

