Συζήτηση να γίνεται / μονολογώ

Κοίτα Μιχάλη μου το χάλι μου…


Και λοιπόν σήμερα που λέτε γυρνάω όπως πάντα πεινασμένη από την δουλειά γυρω στις 3 παρά και κλασσικά ανοίγω το pc μόλις μπαίνω στο δωμάτιο μου.

Σήμερα όμως δεν άνοιγε…το πατάω το ξαναπατάω και το άκουγα σα να αγκομαχούσε λίγο.Να μην τα πολυλογώ δεν περνάνε πολλά δευτερόλεπτα και ακούω ένα μπαμ και καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος του υπολογιστή!!!Τα φτυσε ο υπολογιστής μου!

Here lyes Quest pentium 4

2004-2008

God rest his soul

 

Προσπαθώ να καταλάβω τι έπαθε,το τροφοδοτικό?Ο επεξεργαστής?Εγκεφαλικό,έφραγμα?Έλα μου ντε!

Τώρα πάντως την βγάζω σε ένα sports cafe με το Γιάννη και με ένα sony vaio(wow!) στα πόδια μου(το vaio εννοώ) για να απαλύνω τον πόνο μου!Αύριο πάντως μάλλον πως θα βγω στη γύρα για ψάξω για κανα laptop!!Έβαλα στο μάτι ένα turbo x core duo!Ελπίζω αύριο να ποστάρω με νέο μηχάνημα!!

 

11 thoughts on “Κοίτα Μιχάλη μου το χάλι μου…

  1. Κι εγώ λέω να παρω κανα καινούργιο, αλλά τα οικονιμικά μου λένε μετά το Πάσχα και βλέπουμε. Άτιμη ζωή, ούτε ένα καινούργιο PC δεν μπορούμε να πάρουμε να παίξουμε το Call of Duty 4.

  2. Κρίμα που χάλασε το μηχάνημα σου. Πρίν πάρεις την τελική απόφαση να αγοράσεις κάποιο μηχάνημα ενημερώσου καλά. Υπάρχουν πολλά καλά μηχανήματα (Laptop & Σταθερά) σε πολύ πρσιτές τιμές αν ψάξεις λίγο το θέμα. Πρίν μερικές μέρες μόλις έψαχνα laptop για ένα φιλαράκι για αυτό σου το λέω.🙂

  3. Μάλλον το τροφοδοτικό σε πρόδωσε στεγνά. Αν πάρεις επιτραπέζιο θα σου βγει φτηνότερα. Μήπως απλά πρεπει να αλλάξεις τροφοδοτικό? Δοκίμασέ το.

  4. tidur@ έψαξα αλλά μην φανταστείς και παντού,πήγα multirama,plaisio..

    babis@ Ναι κι εγώ υποπτεύομαι ότι φταίει μάλλον το τροφοδοτικό!αλλά μου άρεσε που είχα και ups!Ωραία δουλειά έκανε τι να σου πω!

    GT@ έκανα μια μικρή αναζήτηση και τελικά πήρα ένα turbo x notebook!!!

    Αν βάλω κάτι στο μυαλό μου το θέλω την ίδια ώρα!

  5. Όταν έλεγα να ψάξεις, δέν εννούσα καλή μου στα μαγαζιά του Ηρακλείου. Εννούσα online ή σε περιοδικά που να ασχολούνται με το θέμα.
    Καλορίζικο τσπ το TurboX, ελπίζω πραγματικά να σου βγεί καλό.🙂
    Το παλιό μηχάνημα εδώ που τα λέμε, τι το έκανες;
    (Ότι είχε μείνει τέλος πάντων)😛

  6. Α οκ!Ευχαριστώ πολύ πάντως!Κι εγώ το ίδιο ελπίζω!
    Το παλιό μηχάνημα ακόμα τπτ.πάντως σκέφτομαι να βγάλω τον σκληρό του και να τον κάνω εξωτερικό για το laptop.Αυτά προς το παρόν!

  7. doremi@ είναι κρίμα να μην κάνω το σκληρό του εξωτερικό,πέρισυ τον έβαλα και είναι 250 giga!

    GT@ Ναι άσε πήγα σε plaisio,multirama, πήρα φυλάδια και την άλλη μέρα είχα καταλήξει!

Share your comment :)

