Μουσικές προτάσεις / Lyrics - Στίχοι

Universal Mind Doors…


Αυτό το βιντεάκι πιστεύω έχει πολύ χαρακτηριστικές εικόνες από εκείνη την εποχή και την κατάσταση που υπήρχε τότε!!

Πάρτε μία γεύση από τους αγαπημένους μου doors…universal mind!

Lyrics…

I was doing time
In the universal mind,
I was feeling fine.
I was turning keys,
I was setting people free,
I was doing alright.
Then you came along,
With a suitcase and a song,
Turned my head around.
Now I’m so alone,
Just looking for a home
In every place I see.

I’m the freedom man,
I’m the freedom man,
I’m the freedom man,
That’s how lucky I am.

I was doing time
In the universal mind,
I was feeling fine.
I was turning keys,
I was setting people free,
I was doing alright.

Then you came along,
With a suitcase and a song,
Turned my head around.
Now I’m so alone,
Just looking for a home
In every place I see.

I’m the freedom man.

I was doing time
In the universal mind,
I was feeling fine.
I was turning keys,
I was setting people free,
I was doing alright.

Then you came along,
With a suitcase and a song,
Turned my head around.
Now I’m so alone,
Just looking for a home
In every place I see.

I’m the freedom man.
Yeah, that’s how lucky I am.
I’m the freedom man. (x2)


11 thoughts on “Universal Mind Doors…

  1. Βασικα ζω με την μουσικη των Doors
    ο,τι και να ακουσω , επιστρεφω στους αγαπημενους μου doors
    και το videaki σου λεει παρα πολλα για μενα

  2. Τόσο πολύ σου αρέσουν ε?Κι εγώ μια περίοδο της ζωής μου ήμουν πάρα πολύ πορωμένη με αυτούς.Να ρωτήσω αγαπημένο σου κομμάτι από doors?Just curious!

  3. Γεια και από τον καθηγητη zoidberg (βλ. FUTURAMA) Οι The Doors είναι και για μένα ένα από τα καλύτερα συγκροτήματα. Τους άκουγα περισσότερο πριν χρόνια αλλά οι μεγάλες αγάπες ποτέ δεν ξεχνιούνται. Πολύ μου αρέσει το blog σου. Είμαι νέος στην blogo-φιλοσοφία αλλά ελπίζω να φτιάξω κάποια στιγμή και εγώ μια ωραία σελίδα.

  4. Όποτε φτιάξεις blog πέρνα από εδώ να μας αφήσεις ένα Url για να σε επισκευτούμε!

    Όσο για τους doors πιστεύω ότι οι περισσότεροι τουλάχιστον στην εφηβεία τους,τους άκουγαν!Είναι φοβεροί!

Share your comment :)

