blogs

Salerosa….


Μετά την πρόσκληση του doremi ,http://doremizontas.wordpress.com/2007/10/31/%ce%9a%ce%ac%cf%80%cf%89%cf%82-%ce%ad%cf%84%cf%83%ce%b9/#comment-511συμμετέχω και εγώ στο μπλογκοπαίχνιδο όπου λέμε από που εμπευστήκαμε για το ψευδώνυμο μας!!!

Λοιπόν,το Salerosa το επνεύστηκα από κάποιο κομμάτι που μου αρέσει πολύ, το Malaguena Salerosa από Chingon όπου υπήρχε στο soundtrack του kill bill vol.2!!!

Το οποίο απ’ότι έψαξα λίγο,σημαίνει charming αλλά πιθανόν στο τραγούδι να έχει και άλλη έννοια!!

Όποιος έχει γνώση Ισπανικών μπορεί να με διαφωτίσει λίγο αν θέλει!

Και καλώ όσους επισκέπτονται την σελίδα  μου να κάνουν ανάλογο post  και αυτοί!

33 thoughts on “Salerosa….

  1. “Salerosa” akoygetai sav “alatismevn”… n kallitera, sta Ellnvika, “piperatn”😛

    To diko moy eivai apo eva poinma toy Soyrn poy arxizei

    Εμπρός!… λυγίζεσθαι, κιχλίζετε, γελάτε,

    ω γύναια παμπόνηρα,

    σκιρτώντα δε και πηδηκτά πλησίον μου ελάτε

    ωσάν σκιαί και όνειρα.

    Και πρώτη, πρώτ’ η Δαλιδά να έλθει από σας,

    που του Σαμψώνος έκοψε τας τρίχας τας χρυσάς,

    τυφλόν δε και παράλυτον και παίγνιον της μοίρας

    εις τας εχθράς τον έρριψε των Φιλισταίων χείρας.

    Τον Ιωσήφ τον πάγκαλον κοιτάζω μ’ απορίαν

    να φεύγει την σφαδάζουσαν του Πετεφρή κυρίαν,

    κι αυτή χύμα επάνω του με γλαρωμένα μάτια

    και του παγκάλου γίνεται το φόρεμα κομμάτια.

    [Gia tov Petefrn… dev 3erw…😦 ]

    Tsp, kapoy, to poinma leei

    Εις λήθην ρίπτω του λοιπού τα αίσχη σας τ’ ανόσια

    και δεν τ’ αναδιφώ,

    μα δώσετε και προς εμέ τα χείλη σας τ’ ΑΜΒΡΟΣΙΑ

    το νέκταρ να ροφώ.

    Idoy. 😀

  2. To “Tidur” shmainei “ypnos” sta Indonisiana. Otan apekthsa to nickname auto htan epeidh ekeinh thn epoxh den koimomoun sxedon pote, mia stis 6-7 meres peripou kai htan ligo eirwniko.
    Kai mou arese kai to pws akougotan. Mou emeine apo tote 🙂

  3. SALEROSA ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ BLOG MAS (http://karfia.wordpress.com/) ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ , ΑΝ ΘΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ( ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ) ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ! ΦΙΛΙΑ ! !

  4. Κρητικια είσαι παιδί μου και δεν το λες τοσηνα ώρα? από που είσαι συντέκνισσα?ενημερωτικά ( δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει βέβαια αλλά ως ελεεινός που είμαι σου λέω ) είμαι από το Ηράκλειο και με Ρεθυμνιώτικες όμως ρίζες …ευχαριστούμε για την φιλοξενία στο blog σου και τις ευχές σου είσαι πολύ καλή οικοδέσποινα…Α, ρε λεβεντογέννα Κρήτη…

  5. 😆 χαχα !!!Ευχαριστώ πολύ!Για ελεινός πάντως είσαι πολύ ευγενικός !χιχι 😛

    Κι εγώ είμαι από νομό Ηρακλείου…Δεν θα πω περισσότερα..confidental! 😛

  6. Ηράκλειο και σύ βρε ????? Μπράβο! ! Χαίρομαι που δεν είσαι ξεγιβεντισμένη ! ! χαχα!
    Χαίρομαι τα μάλλα αλλά και δεν σου κρύβω οτι …Ψήνομαι ελεεινά να μάθω λεπτομέρειες αλλά σέβομαι το απόρρητο, άλλωστε είναι κάτι που χρόνια υπηρετώ μέσω της δουλειάς μου … Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πάντα είμαι ειλικρινής και ευγενικός όταν και ο άλλος ( επί του προκειμένου η άλλη ) είναι ευγενέστατη, φιλόξενη και γλυκητατη.. Αντε μου φτιαξες το κέφι , εύγε ! υποκλίνομαι ελεεινά …

  7. χαχα 😆 Καλά εσύ φοβάμαι ότι μπορείς να βρεις όλες τις λεπτομέρειες!!!Αφού στο blog σας βλέπω ότι τα ξέρεις όλα, έχεις και πηγές…
    χμ…αλήθεια τι επαγγέλεσαι?χρόνια υπηρετείς μέσω της δουλειάς σου??Τώρα έγινα εγώ περίεργη!! 😛 😛

  8. Ξέρω ότι αξίζεις να σου πω αλλά θα μου επιτρέψεις να μην σου αποκαλύψω , confidental και γω δυστυχώς για τον ίδιο με σένα λόγο και ένα παραπάνω γιατί μπορεί να με ξέρεις ήδη …Εν ευθέτω χρόνο και επιφυλάσσομαι , ειλικρινά σόρρυ αλλά ίσως να μου δημιουργηθεί πρόβλημα …όπως φαντάζομαι αν σε ρωτήσω κάτι αντίστοιχο καιγω …Η περιέργεια σου πάντως δεν με πειράζει γιατί είναι ευγενική και από τον τόπο μου …χαίρομαι πάντως που αναγνωρίζεις την ελεεινή μου αξία και ικανότητα και ελπιζω να σε καλύπτουν όλες οι απαντήσεις που έδωσα στις απορίες στο blog μας πριν λίγο και και αποκαλύπτω και άλλα…Θα μάθεις πολλά γιατί μας αρέσει να τα λέμε όξω από τα δόντια ….( πάντως ειλικρινά είμαι ελεεινός αφού δεν ενέδωσα σε μια περιέργεια τέτοιας ωραίας συντέκνισσας και κράτησα …)
    Α , και καλή Φώτιση να χουμε αύριο όλοι…

  9. Καλά δεν θα επιμείνω παραπάνω…για τώρα….Αλλά σίγουρα θα σε ξαναρωτήσω κι άλλη φορά!!!(πλάκα κάνω) 😛
    Είμαι περίεργη!

    Περιμένω λοιπόν κι άλλες αποκαλύψεις στο blog σας!! 😉

  10. Χαίρομαι για την κατανόηση αλλά αν με ρωτούσες να δεις που τελικά θα υπέκυπτα ( πλάκα κάνω ! ) Εμένα πάντως η απορία μου είναι γιατί είμαστε Σαββατιατικά μέσα και ενώ είμαστε στην ίδια πόλη δεν γνωριζόμαστε κάποια στιγμή ? Ελεεινή απορία αλλά ξέρω την απάντηση ..οκ!
    Θα είμαστε αποκαλυπτικοί , μην ανησυχείς , το μόνο σίγουρο , ελπιζω να σου αρέσει το blog μας και να μας στέλνεις σχόλια για να βλέπουμε και την φώτο σου να μας φτιάχνεςι την διάθεση και να γράφουμε με πιο πολύ κέφι…Α , ρε φωτογράφε δεν θσ σε βρω ..
    Πάντως για να δεις την ελεεινή αξία για μια ακόμη φορά, ξέρω οτι είσαι κατά 7 χρόνια μικρότερή μου ( γεννήθηκα το 1978 ) ….Σωστός ? Είμαι και γω περίεργος αλλά και πάντα ελεεινός …

  11. Αγαπητή Salerosa! Έχω να σου πω ότι μόλις είδα το nickname μου άλλο ήρθε στο μυαλό μου… γιατί έχω έναν φίλο μεξικάνο και κατά τύχη μου είχε εξηγήσει τη συγκεκριμένη (αρσενικό saleroso) λέξη ως λίγο πιο… πως να το πω.. πιπεράτη! (Περαιτέρω κατ’ ιδίαν! ντρέπομαι) και εξεπλάγην όταν είδα οτι τη χρησιμοποιούσες!
    Πολλά φιλιά!

  12. Bρε Ελεεινέ άσε την κοπέλα ήσυχη και συνέχισε με τις αποκαλύψεις σου…

    Salerosa μην τον παρεξηγείς, μπορεί η πένα του να είναι καυστική και θαρραλέα αλλά είναι ο ευαισθητούλης της παρέας.🙂

  13. @eleeinos βρε ελεεινέ!!Ε αυτό δεν θα χρειάστηκε να έχεις και πολλές πηγές!Μέσα στο blog μου το δημοσιεύω πότε έχω γενέθλια!! 😛 δεν μάσησα 😛

    @bi bi my darling είμαι περίεργη να δω τι ξέρεις αλλά απ’ότι διάβασες εγώ δεν έχω βρει κάτι πιπεράτο!!
    Δε νομίζω πάντως να είναι κάτι σόκιν! το πήρα από τίτλο τραγουδιού.. malaguena salerosa(αγαπημένο κομμάτι)

    @pavlosevil εννοείται πως δεν παρεξηγώ!! χιχι 😆

  14. χαχαχαχ! Διαπιστώνεις πόσο ελεεινός είμαι τελικά , ε? Το ξερω βρε αλλά το έκανα για να σου πω την ηλικία μου , είδες πόση ελεεινότητα κρύβω μέσα μου αν και τριανταρίζω ? ?
    Χαίρομαι που δεν παρεξηγείς γιατί η ζωή είναι ωραία για να μην γελάμε και συ μας την ομορφαίνεις ! Πάντως ειλικρινά χθές κουνηθήκαμε με τον σεισμό, δεν ξέρω εσύ? ήταν βέβαια στιγμιαίος σαν τη σχέση του Πασχάλη…Πάντως έμένα αγαπημένο μου κομμάτι είναι ένα παλιό τση Στανίση ( πρώην αμόρε του Μπάγεβιτς βέβαια) , το:
    ” Να χαρώ , να χαρώ, να χαρώ το μωρό , το μωρό, το μωρό ”’ …..και το αφιερώνω..Και πάλι Χρόνια πολλά και καλή Φώτιση να χουμε …

  15. χαχαχχα 😆 πλάκα έχεις Ελεεινέ!!!
    Και βέβαια δεν παρεξηγώ!Όσο για τον σεισμό δεν είχα καταλάβει τπτ!Το έμαθα το πρωί στην δουλειά!Πολλά ρίχτερ!

Share your comment :)

